Monogràfic d’escalada en roca (Nivell 1)
T’agradaria conèixer el món de l’escalada? Vols aprendre les tècniques bàsiques i necessàries per començar a escalar vies en roca amb seguretat? Vine, aprèn i passa-t’ho bé amb nosaltres!
Des de l’Escola de Muntanya de la SAME UEC de Sants ens agradaria fer que la gent que vol aprendre a escalar i gaudir de l’escalada, pugui anar a practicar-la de manera segura. Per això tornem a oferir-vos la nostra experiència i coneixements.
L’objectiu del monogràfic és oferir una introducció al món de l’escalada en roca, amb un aprenentatge correcte i segur, per aquelles persones que volen iniciar-se en aquesta activitat o bé persones iniciades que volen acabar d’aprendre a fer les coses amb seguretat. Conèixer i habituar-se a les tècniques bàsiques de progressió i seguretat per poder escalar com a primer de corda, per itineraris equipats d’un llarg (escalada esportiva).
– Coneixements sobre el material utilitzat a l’escalada en roca.
– Coneixements i aplicacions dels nusos bàsics.
– Coneixements de progressió i descens. Tècniques de seguretat.
– Coneixements del medi.
Inscripcions: Fins el dia 9 d’octubre del 2026. Cal omplir el full d’inscripció, amb fotocopia del DNI i fer efectiu el dret d’inscripció.
-
Quin preu té el curs?
Preu no soci: 80€, Preu soci: 65€, Assegurança temporal: 6€
-
Què inclou el preu?
Inclou: Xerrada de presentació i les sessions pràctiques, el material col·lectiu. No inclou: Els àpats, material personal i el desplaçament.
Programació horària
Dijous 15 d'octubre
- De 20h - a 21h
- Presentació
- Presentació del curs a l’aula entitat, explicació de conceptes teorics, material, etc.
Divendres 16 d'octubre
- De 17h - a 21h
- Pràctica 1
- Pràctiques al rocòdrom de l'entitat.
Dissabte 17 d'octubre
- Tot el dia
- Pràctica 2
- Sortida pràctica a roca. Lloc a determinar.