MatíMecres.
Ruta per la riba dreta del Llobregat
DIMECRES, 21 D’OCTUBRE DE 2020 DE 8:30
11 Kms. urbans
4 hores.
Que les rutes a través del curs del Llobregat sempre han estat importants queda ben palès a la caminada d’avui. En ple segle XXI salten a la vista la gran quantitat de carreteres, autopistes, vies fèrries i camins que segueixen el curs del riu però, sempre ha estat així? Doncs sí, segurament les vies d’abans no tenien la grandiositat de les actuals, però eren igual de transcendents pel territori i segurament no trencaven el paisatge com les d’ara. Per aquest motiu, tots els pobles de la conca del Llobregat tenen grans històries, algunes d’elles peculiars, com la d’aquesta ruta que començarem al segle X i acabarem al segle XXI, destacant-ne el XIX i el XX com una època controvertida amb idees per crear ciutats jardí que van acabar amb una massificació i un desordre arquitectònic que a poc a poc s’intenta domesticar.
Ruta: Estació FFCC Colònia Güell, Torre Salvana, Bosch Folguera, Cripta Colònia Güell, Reixach, Mossèn Frederic Martí, Claudi Güell, pl. Anselm Clavé, Barrau, Malveny, Monturiol, Pau Casals, Frederic Monpou, Joaquim Rubió, Pablo Picasso, Ronda Sant Ramon, Lleida, Mimoses, pg. Josep Tarradellas, Parc de Marianao, Tarongers, Mèlies, Lilàs, Freixes, Roures, Acàcies, Ronda Sant Ramon, Parc de la Muntanyeta, Baldiri Aleu, Joan Miró, Torre Figueres, Francesc Macià, Marià Fortuny, Castell, St. Pere Més Alt, Passatge Ca la Nord, pl. Constitució, Hospital, av. Maria Girona, Parc Fluvial del Llobregat, Estació FFCC Colònia Güell.
Punt de trobada: A causa de les restriccions, ens trobarem a l’inici de la caminada. En aquest cas, a l’estació de FGC de la Colònia Güell, a les 8,30 h. Teniu tren des de Plaça d’Espanya a les 7:44 S4 i a les 7:56 S8. Qui prefereixi vindre per altres mitjans pot fer-ho.
Les inscripcions prèvies s’han de fer com sempre.
A causa de les restriccions per la Covid 19 haureu de vindre esmorzats i no farem aperitiu a l’acabar.
Informació: UEC Sants, 93 332 54 94 // emergències 655 659 869 // www.uecsants.cat
Vocals de la sortida: Jordi Carull i Lluïsa Pañella.
Podeu fer la reserva de plaça per correu electrònic: uecsants@uecsants.cat
L’organització no es farà responsable dels accidents o danys que puguin rebre i/o ocasionar els participants, si bé vetllarà per evitar-lo.
El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la caminada, si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut.
Places limitades a 20 persones
