El passat diumenge 9 de març, ens vam llevar ben d’hora per gaudir d’una d’aquelles sortides que fan goig. A les 7 del matí, puntuals com sempre, ens trobàvem a la Plaça de Sants per començar el camí cap a Campdevànol.
La ruta, d’uns 12 km i amb un desnivell suau de 518 m. El paisatge ens va regalar bones vistes. Els boscos de pi roig ens envoltaven i, des dels miradors del Puig de la Batalla i el Pla de la Tomba, podíem veure la bellesa de la Vall de Ribes. Vam fer una bona parada a Sant Pere d’Aüira, una petita joia romànica del segle XIII, on vam aprofitar per descansar una estona. La baixada ens va portar fins al pont medieval de la Cabreta, un racó preciós que molts no coneixíem i que val la pena tornar a visitar.
Pel que fa al temps, ens va respectar força, encara que els dies anteriors havia plogut bastant per la zona i es notava la terra humida i algun bassal. L’aire fresc ens va acompanyar durant tot el dia, però per sort el sol va anar sortint i ens va regalar una temperatura agradable per caminar. Vam arribar a Campdevànol amb temps per fer un mos abans d’agafar l’autocar de tornada a Barcelona, cansats però ben satisfets.
Una altra jornada per recordar! Fins a la pròxima, i no oblideu enviar les fotos a comunicacio@uecsants.com perquè tothom pugui gaudir d’aquestes excursions tan maques!
Salut i muntanya! 🚶♂️🏞️