
Dia 2 abril 2017
Itinerari en bus: Barcelona – Port de la Selva; Cap de Creus – Barcelona
Ruta a peu:
Port de la Selva (5 m) Sant Bartomeu, Cap de Creus (80 m) Excursió que discorre, alternant-se, paisatge de costa i paisatge de mitja muntanya; bosc, terreny de matoll i camps de conreu.
Sortim de Port de la Selva passant per la Punta de la Creu i remuntant a mitja alçada el torrent de la Tamariu fins al Mas Puinau (192 m). D’aquí baixem suaument a l’ermita de Sant Baldiri i creuem el torrent. Després d’una breu pujada, planegem fins arribar a sobre mateix de la Cala Tavellera, a la que baixem per un camí en no massa bon estat i amb un fort pendent. Es torna a pujar fins al Mas de la Birba i, novament planejant, arribem al Coll de ses Portes. D’aquí continuem fins al Cap de Creus contemplant ja sempre els penya-segats característics d’aquesta costa.
Recorregut total 18 Km
Desnivell + 500 m
Temps: 6½ hores
Dificultat: Baixa
Esmorzar: En ruta, a l’autopista.
Arribada al Cap de Creus: previst: 17.00 hores.
Tornada a Sants, previst: 20.00 hores.
Altres: Ni hi ha fonts d’aigua potable en tot el camí, amb l’excepció del pou del Mas de la Birba.
Preus
Socis: 14€
No socis: 26€
Podeu fer la reserva de plaça per correu electrònic: uecsants@uecsants.cat
Pagament pel Banc de Sabadell
número de compte ES75 0081 0140 8600 0138 2145.
Al moment de l’inscripció haureu de facilitar un telèfon de contacte i el nombre del DNI per incloure-us a l’assegurança.
Recordeu el pagament s’ha de fer abans del dimarts anterior a la sortida, anotant el nom de la persona i el de la sortida.
L’organització no es farà responsable dels accidents o danys que puguin rebre i/o ocasionar els participants, si bé vetllarà per evitar-lo.
El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la caminada, si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recoregut.
